Thursday, 4 July 2013

Kisah pejabat yang tidak pernah sunyi....

Lately neh I mmg kurang rs selesa dengan sesetgh org kat office I neh..tapi I diamkan je la kan..I fikir positif..mungkin dia tgh alami masalah kritikal dlm hidup dia..mujur lah husband yang jd tempat mengadu setia & sentiasa menjadi pendengar setia..tanpa jemu..terima kasih syg..
Kadang-kadang dgn laluinya I dgn pengalaman spt ini membuat I tersedar juga..yang kita tak boleh anggap seseorg yg kita mahu itu sempurna atau ikut cara kerja kita..tapi kita ada cara untuk menegur dgn berhemah..bukannya memerli atau menjatuhkan air muka seseorg..
dgn kisah seperti ini juga kita boleh mengenal dan menilai hati budi seseorg..
Kadang-kadang juga I rs fedup..nak je cuti..tp buat apa nk rugikan diri sendiri kan..so pendekatan yg i buat..xpyh la nk tgk sgt muka2 yg buat I tak selesa tu kan..tutup cite..
Hari ni I bw adeeb ke office..saje bg mak pengasuh rehat sbb 2hari lps anak bongsu nye xsehat sgt so diorg sume berjaga..lagi pon bos I ok..adeeb siap panggil Capt Hook..haha..
Jom layan pic adeeb kt office I..
adeeb dan kawan2

layan susu

cerah sgt la office mama nehhhhh

me on friday with embrodery tudung bawal from terengganu ;)

No comments:

Post a Comment