Thursday, 5 September 2013

Sepanjang 3 bulan morning sickness

Assalamualaikum..Salam Jumaat semua..alhamdulillah I dah melepasi saat2 getir morning sickness selama 3 bulan..2nd pregnancy ni better than before..boleh makan,masak..walaupon bekal plastik je pegi mana pon..sambil drive pg td..teringat jasa hubby selama 3 bulan ni..dia byk amik alih tugas I..syukur dikurniakan suami seperti dia..dia bukan lah yang biasa buat keje2 umah..tapi dia boleh buat..menyapu, mengemas, basuh kain n jemur kain..yang paling penting uruskan adeeb..dari basuh beyak..mandikan..buat susu..teman tgk tv..n tido..sume adeeb dgn papa je..sbb I totally xlarat 3 bulan tuh..sekarang pon masih lg cpt penat dan sakit pinggang..rasanya faktor sakit pinggang ni sbb driving n naik tangga opis..
Esok mlm kene tinggalkan adeeb kat rumah pengasuh sebab I outstation ke Terengganu..4malam jugak la..dr semalam dh rs sedih..sbb 3 bulan ni mane ade I tinggalkan diorg...tabah je la..keje..rasanya ade baby nnt lg x sanggup nak outstation..
Esok will spend quality time together sebelum hantar adeeb..adeeb dah besar sgt..mlm td pas mkn, minta nak cuci bowl n sudu yg dia guna..hai la anak..sinki tu tgi lg dr kamu..tp sweet..ayat dia.."adeeb nk tolong mama.."..tq sayang..semoga sikap bertanggung jawab kamu berkekalan sampai bila2..
Ok..will update after a week Inshaallah..plan cuti Malaysia Day nk bawa adeeb ke zoo..asyik minta nak tgk haiwan je..

No comments:

Post a Comment